6. prosince 2013

*** Christmas giveaway ***

Ahoj všichni!

Jelikož už i na mě začíná dopadat vánoční atmosféra, rozhodla jsem se vás obdarovat a vyhlásit vánoční giveaway. A o co budeme soutěžit? No co se můžete těšit?





Dárečky budou tak trochu odlišné, než jste asi běžně zvyklé/í. Největší součástí je čajová kolekce Tea2o od Biogeny, na kterou si můžete přečíst recenzi ZDE. Mimochodem zrovna si vychutnávám příchuť zázvoru a mandarinky ;-). Dále podtácky pod skleničky v retro stylu a stejně laděné mentolové bonbonky v krásném balení. Vše samozřejmě nové, nenačaté :-).

Biogena
Na zahřátí v době ledové :-)

Podtácky ... nezbytná součást každého království :-)

Mentolky, které nesmí chybět v mé kabelce. Pokaždé v jiném balení ;-).


A teď k pravidlům ...

GIVEAWAY UKONČENA! 
VÝHERCE NAJDETE ZDE.

Giveaway trvá od 6. 12. do 17. 12. 2013 23:00
18. 12. proběhne vyhlášení výherce a zároveň bude balíček odeslán. Výherce může být pouze jeden a získá všechny výše uvedené dárečky. Jelikož se jedná o předvánoční top termín a pošta bude mít určitě co dělat, zkontrolujte si svůj email včas, ať vám stihne dárek přijít ještě před Vánocemi :-).

Zařazeni do soutěže budete po splnění těchto bodů:

1) Aktivně sledovat můj blog a stát se členem :-)
2) Palec nahoru pro mé stránky na Facebooku
3) Follow me on Instagram
4) Follow me on Twitter
5) Nechte pod článkem komentář s vaším emailem, na který vás budu kontaktovat v případě výhry + připište, jaká témata článků by vás nejvíce zajímala a co byste si rádi v budoucnu přečetli na mém blogu.

Pět jednoduchých bodů, co říkáte :-)? 

Ani nevíte, jakou mám z mé první giveaway radost. Juhůůů :-). S úsměvem jsem vytvářela koláže a vypila při tom několik čajů od Biogeny :-)

Tak ať vás giveaway baví a těším se na plodné komentáře pod článkem :-). Mějte se a ... sněhu zdar? No, už je skoro půlka prosince, to už by šlo ;-).

Vaše L. A.

7 komentářů:

  1. A tož to je ale hodně pěkná giveaway! :-) šecko usilovně sleduju. A jinak na tvém blogu mě baví ta různorodost a fakt, že nikdy nevím, jakým směrem bude další článek. Překvápka sou fajn :o)
    Hele a co se sněhu týče... ten je u nás teprve od včerejška! A i když všichni dokola držkujou, tak mě se těch hafo padajících vloček z nebe ohromně zamlouvá! :o)
    Bebe
    bebe@ruzovychroust.cz

    OdpovědětVymazat
  2. eliota@centrum.cz
    ostatní podmínky splněny :)
    moc mě zajímají témata DIY a pak různé recepty :)

    OdpovědětVymazat
  3. jeeee retro tacky, ty ja potrebuju ;) (zarizuju byt..)
    insta ani twiter nemam, tak snad priste :)
    taky se mi libi ta ruznorodost, jednostranne zamerenych blogu je milion...
    a tip podle mne je ze neni nad sikovny recept :)

    bfulierova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. páčia sa mi rôzne články napríklad o nákupoch na ebay
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Více podobných soutěží. Všechny podmínky jsem splnil :-)
    friesz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Za prvné... to dělám od samotného začátku..
    Za druhé... aktivně sleduji od samotného začátku...
    za třetí... nenávidím tě, ale hotovo :-D
    Za čtvrté...tu věc nepobírám, ale hotovo...
    Za páté... musím i já psát mail? :-D
    Jinak soutěž naprosto bezkonkurenční, až na ty požadavky, ale co už :-D Víš, jaká já jsem rejpalka.

    A na co já se tak těším? Na nějaké recepty. Na nápady dekorací, na další DIY a na ten váš nejnovější výlet za hranice :-D
    PS: Nezapomeň pozdravovat Lukáše a Markétu (vidíš, už si to pamatuji).

    mikrosvetbyellen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že mě nenávidíš. Taky tě miluju ;-)! A Ellen, žádná protekce. Ano, i ty musíš napsat mail :-D.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vážím si jich ;-)