31. srpna 2013

Dovolená na ostrově Kos - úvod, příjezd na hotel

Ahoj všichni :-)! Včera jsme se vrátili z týdenní dovolené na řeckém ostrově Kos a jak jsem slíbila před odjezdem, přináším článek plný našich zážitků. Tak snad se vám bude líbit ;-). Rozhodovala jsem se, jestli vše shrnout do jednoho příspěvku, nebo to rozdělit. Jelikož by byl ale jeden článek asi dost rozsáhlý, bude lepší mé povídání rozčlenit. Každý si aspoň bude moct přečíst jen to, co ho zajímá a nebude se muset prokousat celým článkem k dané věci. Takže tadááá, začínáme :-).


Na úvod bych chtěla říct, že dovolenou jsme zakoupili na www.dovolena.cz od cestovní kanceláře Pantour. Docela dlouhou dobu jsme s přítelem vybírali, kam se podíváme. Je jasné, že by mě lákala exotika a dálné kraje :-), ale člověk vybírá i podle svých finančních možností, proto jsme volili Evropu. Poté, co jsme měli plnou hlavu různých nabídek hotelů, kdy jsme mimo jiné vybírali hlavně ze zemí Španělsko a Řecko, jsme narazili na hotel Niriides nacházející se na krásném řeckém ostrůvku Kos. Přiznám se, že jsem do té doby o něm moc nevěděla a nebyla jsem sama. Spousta lidí navštěvuje mnohem známější, jako je Korfu, Kréta, Rhodos, Zakynthos. Na jednu stranu jsem měla trochu obavy, jestli to bude stát za to, jestli je tam vůbec co k vidění. Ale mé rozpaky byly vyvráceny brzy po příjezdu. Ale o tom později :-).

Po přípravách, výměně peněz a nákupu potřebných miniaturních balení kosmetiky (které jsou mimochodem tak roztomilý!), nás kamarád vyzvedl o půlnoci autem a dovezl nás na pražské letiště. Tam jsme si nechali pečlivě zabalit kufříky, aby se jim nic nestalo a už jsme čekali na odbavení. Proces na letišti utekl celkem rychle a to i čekání na letadlo, kdy mě akorát mrzelo, že spousta obchůdků bylo zavřených (kdo by to byl řekl ve čtyři ráno), protože třeba Victoria's Secret je moje srdcovka a mohla jsem tak akorát slintat za výlohou :-). 

Letiště na Kosu. Takovej malej prďola v porovnání s naším v Praze :-)

Po páté hodině ráno jsme už letěli na dovču a těšili se na slunný Kos. Na ostrově nás už čekala delegátka z cestovní kanceláře a autobus nás odvezl až do našeho hotelu. Jelikož jsme celou noc nespali, přijeli jsme utahaní jak koťata :-). Takže jsme na recepci předali doklady a jako zombie pokračovali na pokoj. Mile mě překvapilo, že jsme dostali tak hezký. Cestovku jsem předem požádala, jestli bysme mohli být ubytováni ve vyšším patře. A taky, že jo. A rovnou s výhledem na moře!

Náš pokoj :-)

Výhled z okna
A jak jsme strávili zbytek prvního dne? Hned jsme samozřejmě museli vyzkoušet bazén, to byla povinnost   :-). Po vykoupání jsme se vyvalili na lehátka a tam jsem prospala skoro celé odpoledne až do informační schůzky s delegátkou a do večeří. Dobrodružství jsme si nechali na další dny, kdy už budeme odpočatí a připravení na zážitky, na které se můžete těšit v dalším článku ;-)

4 komentáře:

  1. Těch zavřených obchodů nelituj, mají tam nekřesťanské ceny:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vážím si jich ;-)