14. února 2014

♥ HEALTHY VALENTINE'S DAY ♥

Ahoj všichni!

Dnes to bude jen taková rychovka s pár fotkami, což u mě sice není zvykem, ale když je ten Valentýn, tak mi to nedalo. Kdy jindy vhodněji zužitkovat následující obrázky než zrovna dneska :). Připravte si večer s přítelem, manželem, přítelkyní, kamarádkou ... prostě s kýmkoli zdravou mňamku ve tvaru srdce a uvidíte, jak vás pak odmění :).

Fruit vegetable



Banana, blueberry, fresh juice
Banán, borůvky, lískové ořechy, mandle + fresh juice (mrkev, pomeranč)

Cucumber, strawberries, grapes
Jahůdky, hrozno a bio okurka. Mňam!

Blueberries, banana, grapes, strawberry, orange
Jahodové srdce vyplněné hroznovým vínem, banánem a borůvkami, kolem ozdobené pomerančem.

A co se dělo mezitím v zákulisí :)?

Fruit vegetable
Nezbytné nákupy ...

Salad fruit vegetable
Občerstvení - salát, rukola, bazalka, bio rajčátka, bio okurka, jahody, tofu, extra panenský olivový olej

Eat healthy
Zelený salát s kousky červené řepy, tuňák, mandle, vlašské ořechy, slunečnicová semínka, zakápnuté extra panenským olivovým olejem

Healthy food
Míchaný salát s trochou řepy, opět extra virgin olivový olej, balkánský sýr, slunečnicová semínka, řeřicha

Dinner
A aby to nebylo jenom o salátech :). Těstovinová rýže, sojové maso, kukuřice, citronová šťáva a kůra, sýr feta a zase moje oblíbená bazalka a řeřicha :)

Lunch
Pracovní oběd: pohanka a grilovaná zelenina - Green House (www.chcijistzdrave.cz)


Přeju vám hezký valentýnský den/večer a ať už se nadlábnete čímkoli a jakkoli zdravě či nezdravě, hlavně ať si to užijete a ať vám chutná :).

Mějte se a příště paa ;)

Lady Allila

○•○

3 komentáře:

  1. Ahoj Allilo! :-)
    Moc se mi líbí nápad, je pravda, že v tenhle den člověk nemusí konzumovat kila cukru, mouky a alkoholu. Pevne věřím, že jsi si ho užila :-)
    Zdravé stravě zdar!!!
    Janie z http://lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když si dám čokoládu ráda, když mě někdo překvapí takovýmhle talířem, budu nadšená :). Mňam, když se na to teď zpětně koukám, tak mám na to hroznou chuť. Zítra se jde nakupovat :). Měj se hezky a díky za komentář ;)!

      Vymazat
  2. mňamka:) hned bych si dala:) já jsem na valentýna dostala stříbrnou soupravu se srdíčkama, jsem z ní nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vážím si jich ;-)