2. března 2014

• Wellness v Nových Hradech • Zasloužený relax •

Ahoj všichni!

Dnes to bude zase po delší době trochu cestovní :). Tentokrát zůstaneme v naší zemičce a přesuneme se do malého jihočeského městečka Nové Hrady, které je k rakouským hranicím co by kamenem dohodil. Historické jádro obce s přibližně dva a půl tisíci obyvateli tvoří městská památková zóna a právě v té, přímo na náměstí, se nachází zrekonstruovaný Wellness hotel Rezidence.

Wellness



Znáte to, každý potřebuje jednou za čas vypnout a dopřát si trochu té relaxace a dobít baterky. Do hotelu jsme dorazili v pátek navečer a po nějaké chvíli, kdy jsme v hotelovém komplexu, pro nás v tu chvíli spíše labyrintu :), našli konečně náš pokoj č. 115, vyrazili jsme na večeři. Maličká nepříjemnost, kdy nám na pokoji nešel proud, byla ihned s pomocí paní recepční vyřešena a my si mohli spokojeně začít užívat náš zasloužený relaxační víkend :).

Večeře probíhaly napůl formou rautu a napůl s obsluhou. Na bufetovém stole jsme si mohli nabrat polévku, různé druhy salátů, sýrů apod. a hlavní jídlo společně s nápoji pak donesla vždy usměvavá a milá slečna/paní servírka. V našem pobytovém balíčku jsme měli zahrnuty nápoje all inclusive, takže jsme mohli vypít, co hrdlo ráčí, i když mi přijde, že jsme tuhle možnost ani moc nevyužili a spokojili se tak s jedním, dvěma drinky za večer.

Selfie
Naše útočiště plus jedna blesková selfie :)




Hned po večeři jsme vyrazili vyzkoušet wellness, jak jinak. Přece nebudeme čekat do druhého dne :). Z pokoje jsme to měli k hlavním dveřím do wellness zóny asi tak půl minuty, což mi přišlo hrozně fajn a byla jsem za to docela ráda, že to je opravdu kousíček a nemusím bloudit přes celý hotel v županu :). Na recepci jsme si ještě zakoupili pantofle, které nebyly v ceně pobytu a bíle odění vyrazili do bazénu :). 

Ač byl hotel skoro zcela obsazený (soudě dle počtu lidí při večeřích), nikdy jsme se nesetkali s tím, že by bylo na wellness přeplněno. Docela mě to překvapilo, i když samozřejmě mile, protože když jsem viděla těch lidí v restauraci, tak jsem se obávala, jestli se sem tohle všechno nahrne, tak tu bude hlava na hlavě. Za celou dobu pobytu se tomu ale tak nestalo. Překvapivé, ale fajn :).

Wellness


Vyčerpaní po plavání, víření ve whirlpoolu a procházení se v Kneippově chodníku jsme v noci padli do postele a probudili se až ráno s budíkem, abychom nezaspali první jídlo dne a nechrněli celý den. Snídaně před námi, juhů, na ty se vždycky těším :). 

Po snídaních jsme si udělali krátkou procházku městem, kolem zámečku, parkem a zase zpátky. Sice je zima letos docela mírná, ovšem po hodinovém chození jsme byli promrzlí a těšili se na hotel. 

No jo, počasí nic moc. Ještě, že nás na hotelu čeká ten krytý bazén :).

Na hotelových chodbách jsme si nemohli nevšimnout fitness trenažerů. Jakmile ovšem můj zrak zmerčil  ten běžecký, připadala jsem si tak trochu jako Cameron Diaz v Charlieho Andílcích 2, když spatřila divokého býka :). Kdo si scénu nepamatuje, nechť mrkne na odkaz :). Stručně a jasně řečeno, rozzářily se mi oči, v cuku letu jsem se převlíkla a naskočila na pekelný stroj, ze kterého jsem po více jak deseti uběhnutých kilometrech a s unaveným, avšak blaženým výrazem slezla a uvolnila tak tento mučící nástroj dalšímu odvážlivci :).

Nastavit sklon a rychlost a jde se na to! Ano, neměla jsem zrovna úplně sportovní oděv. Nebyla jsem tak nějak připravená na to, že tam najdu tohohle mazlíka :). Ale plavek do wellness jsem si vzala pro jistotu hned několik :).

Zbytek dne jsme po menším občerstvení v hotelové restauraci strávili už jen a jen relaxací ve wellness zóně. Tentokrát jsem navíc využila ještě i solnou jeskyni, kde jsem si dala krátkého šlofíka, protože při tlumeném osvětlení a za zvuku tekoucí vody, kdy se ze všech stěn odráží krystalky soli, to jde prostě samo. Přikrýt dekou a "adieu" :). 

K dispozici byla zároveň i sauna a parní komora. Jelikož se ale moje tělo s těmito způsoby relaxace nijak neztotožňuje, obojí jsem vynechala a užívala si raději relax za pomocí jiných radovánek. Po večeři dle mého gusta, tedy filetem z lososa, zeleninovým salátem a křupavou bagetkou, jsme zakempili u bazénu na lehátkách a se sektem v ruce si vychutnávali atmosféru. Ááách, to byly časy :).

Chřestové rizoto, losos
Den první: chřestové rizoto
Den druhý: losos, salát a bagetka

Neděle, den odjezdu. Už je to tady. Nevím, jak vám, ale mně vyklizení pokoje do deseti hodin přijde hrozně brzo a nehumánní :). Alespoň jsme ještě mohli zůstat dvě hodiny na wellness. Jelikož všichni odjížděli, užili jsme si těchto 120 minut absolutně parádně, kdy v bazénu ani vířivce nebyla jediná noha :).

Na závěr jeden obrázek, jak to tu vypadalo ještě před rokem 2009. Neuvěřitelný!

A poté ... opět návrat do reality. Doma na nás čekal uřvaný kočičí krk, o který se mezitím staral speciálně vyškolený a kvalifikovaný kočičí mužský aupair :) a druhý den už zase práce. Víkend ale super, síly načerpány a mozek odpočat :).

Mějte se krásně a pokud jste z jihu Čech a chcete vyrazit někam na relaxační víkend, ale nikam daleko, Rezidenci Nové Hrady doporučuji. Určitě se vám tam bude líbit a budete se tam chtít vracet tak, jako já :).

Krásný den!

Lady Allila
○•○




3 komentáře:

  1. Paráda, také jsme teď na jednom pobytu byli, takže se mi krásně četlo a nemusela jsem ti závidět. I když z toho jídla mám docela hlad, takže si musím udělat snídani :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být pohodička.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To musí být skvělé :))) relax nadevše. Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vážím si jich ;-)