16. listopadu 2013

ELLE ... jak jsem nedovedla čekat do zítřka

Ahoj holky, určitě všechny znáte ten pocit, když máte něco v hlavě a furt na to myslíte, když se na něco těšíte a chcete to teď hned. Jelikož jsem si za posledních pár měsíců velice oblíbila ELLE a nemůžu vynechat jediný výtisk, včera při cestě domů z města jsem měla hrozné nutkání si v obchodě koupit právě vydané nové číslo, které tam na mě hezky koukalo z regálu :-). Ovšem moje přeplněné a těžké tašky a vytahané ruce řekly NE, počkáš si do zítra. Ok, proč ne, nemůžu být přece tak nedočkavá. Dnešní sobotní den strávený s rodinou byl moc fajn, ale hned jak jsem se dostala domů, zase ve mě začal hlodat ten červ (představuji si ho stejného jako ve filmu Mrtvá nevěsta ... asi s ní mám společného víc než jen kostým :-)). Zabouchnu za sebou dveře, nakrmím kočičí hladový krk a už přemýšlím, jestli si skočím kousek od bytu do trafiky, že mají ještě otevřeno, protože prostě do zítřka čekat nemůžu :-). A jak to dopadlo? Opět klaply dveře ... poprvé, podruhé ... a už jsem byla doma zpět a s úsměvem na tváři  a výrazem malého děcka otevírajícího vánoční dárek jsem roztrhávala obal, ve kterém byl časopis zabalený.

Prosincové číslo je pěkně naducané. Nechybí ani vánoční brožurka s různými slevami a vouchery na dárky. Na tohle mě ale moc neužije, takže jí spíš vezmu jako inspiraci pro vánoční nákupy. Probírám se propagačními materiály FAnnu, Douglase a Palladia, očichávám vzoreček čaje Pickwick a konečně se dostávám k samotnému časopisu. Jupííí :-). Dnešní večer mám o zábavu postaráno. Gauč, svařák na zahřátí, protože venku už začíná panovat zima ... začíst se a udělat si čas sama pro sebe.

Přeji vám hezký sobotní večer a zbytek víkendu!

Vaše L. A. (Hmm, Los Angeles :-))

ELLE 12/2013

2 komentáře:

  1. Mě strašně štve, že je to poměrně drahý časopis a přitom je to jen kupa reklam. V posledním čísle, které jsem měla, byl první článek až někde na straně 40 ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, i to byl důvod, proč jsem si ho dřív nekupovala - drahý a samá reklama. A tak roky plynuly a po dlouhé době jsem si Elle zase koupila a byla jsem docela nadšená. Sice reklam pořád spoustu, ale ty články mě bavily, což se nedá říct o všech časopisech, kde se kolikrát dozvím jen "chytré řeči", které mi k ničemu nejsou, prostě psaní o ničem, jen aby zaplnili stránky. U Elle musím říct, že jsem zatím spokojená. No uvidíme, jak mi to dlouho vydrží, ale momentálně se těším na každé nové číslo. Je pravda, že většina tipů na oblečení v cenové kategorii x desítek tisíc jde mimo mě. Spíš to ale beru jako inspiraci, která se dá realizovat i levněji.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vážím si jich ;-)