18. listopadu 2013

Haul! New Yorker, H&M, Terranova, Gabriella Salvete, Essence, Maybelline

Ahoj všichni! 

Jelikož občas sama ráda nakukuju do cizího soukromí a třeba se i nechám inspirovat u různých haul videí a článků, přináším vám dnes svůj nákup, své úlovky a chci se s vámi podělit o svou radost :-). Jelikož jsem nedávno přešla z gelových nehtů zpět na ty přírodní, začínám si i pomalu tvořit výbavičku, což je asi patrno :-). 

Nejdříve jsem zavítala do Rossmanna. Již zmiňované laky na nehty byly hlavním důvodem návštěvy. Při té příležitosti jsem si dokoupila můj oblíbený lak na vlasy od Pantene, o kterém jsem již psala (ZDE) a využila jsem akce na Color Tattoo. No nekupte je za 112 korun :-).

Pak jsem prošla New Yorker, H&M, Terranovu a v každém jsem nakonec skončila u kasy. 

A teď už jdeme na to:

Gabriella Salvete top coat

Absolutně úžasnej. Hned jsem ho musela vyzkoušet :-)


Time for romance

05-Eternal Gold

Scarf
Barva odpovídá vrchní fotce
Knitted Dress
Sweater

Amisu
Najdi pět rozdílů :-)
Amisu
Tmavě hnědé legíny, což je z obrázku určitě
každému jasné :-). Dokonale sedí!


Mějte se!
Lady Allila

5 komentářů:

  1. Jejjjj. Pekné veci. :)
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta báze a top coat od GS jsou moc fajn, požívám je už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nalakovala jsem si s nimi nehty před pár dny a zatím jsem teda taky spokojená. A ten lak SAPPHIRE 02 je prostě božskej :-)

      Vymazat
  3. Skvělé věci, nejvíc mě zaujaly ty šary z Terranovy a ti sobi na nich :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vážím si jich ;-)