13. prosince 2013

Inna Panasenko, fashion art - high heels ♥

Ahoj všem!

Dneska bych vám chtěla povyprávět o tom, jak jsem se zamilovala :-). No vážně! Zamilovala do umění od malířky Inny Panasenko. A myslím si, že jejím high heels taky neodoláte ;-).

Všechno to začalo v předvánočním Salzburku, kam jsme se jeli s přáteli podívat na adventní trhy. Procházíme se ulicemi, kocháme se vánoční výzdobou a luxusními stánky s vánoční dekorací, ochutnáváme Mozartův nápoj s Mozartkugel jako "třešničkou na dortu", relaxujeme ve Starbucksu u Gingerbread Latte a vychutnáváme si pohodovou adventní atmosféru. 

V jedné z uliček zrovna míjíme obchod s uměním, když ve výloze zahlédnu absolutně dokonalé obrazy. To je prostě zákon přitažlivosti :-). Mohla jsem koukat kamkoliv jinam, ale ta výloha si mě prostě sama našla :-). Bohužel kvůli ceně obrazů jsem byla od výlohy skoro násilím odtažena a pokračovalo se v prohlídce města :-). 

Doma mi to ale nedalo a aniž bych znala umělcovo jméno, na Googlu jsem se v podstatě během minuty dopídila, kdo že za těmi nádhernými obrazy vlastně stojí. Jmenuje se Inna Panasenko, pochází z Kavkazu a už nějakou dobu pobývá v Německu. Známá je hlavně kvůli svým obrazům býků a dále pak již zmíněným botám na podpatku. Přijde mi to vtipné a zároveň krásné. Postavička muže oproti kterému je bota několikrát tak velká, který se např. spouští k zemi podél podpatku, nebo s podpatkem hraje bíčí zápasy, snaží se jí zdolat v šermířském souboji, nebo si plánuje ji využít pro přistání letu s deštníkem :-) apod. Panasenko prostě s krásou a šarmem líčí svádění muže a ženy a dominanci mezi nimi.

Pokochejte se sami a řekněte: "Nejsou úžasné?"

High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
Zdroj: ZDE
High heel art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE
High heels art
Zdroj: ZDE

Tak jak se vám líbí? Taky už máte v hlavě vidinu, jak vám zdobí byt a googlíte eshopy :-)?

S úsměvem a tak trochu s hlavou v oblacích (či v botách :-) dopisuji tento článek a přeji vám krásný prosincový den!

Vaše L. A.


3 komentáře:

  1. hmmm, půlku fotek jsem přemýšlela, jak na tom může ta ženská chodit, vždyť se zabije. Než mi došlo, že se vlastně jedná o návrhy :-D

    Které jsou tedy, coby laik, můžu hodnotit, naprosto parádní a živé a kouzelné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrazy nádherný. Na chození už by to bylo horší, ale co bysme pro krásu neudělaly :-). Každopádně aspoň jeden z nich musí být v budoucnu můj ;-).

      Vymazat
    2. ahoj no tak ako spravila si si radosť? kúpila si aspoň jeden? je to nádhera tiež tie obrazy zbožňujem ;-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vážím si jich ;-)