17. prosince 2013

••• Strom splněných kočičích přání •••

Tak už je to tady! Událost, na kterou jsem se těšila jakou dobu :-)!

Jakožto milovnice koček všech plemen, barev a velikostí jsem netrpělivě vyčkávala začátek pravidelné akce na podporu kočičích útulků v České republice. Myslím si, že název Strom splněných kočičích přání je opravdu výstižný.

V termínu od 15. 12. 2013 do 6. 1. 2014 máte možnost přispět na kočičky těmito způsoby:

  • poslat peníze ve výši hodnoty dárku na účet
  • poslat dárek přes e-shop přímo do útulku
  • koupit dárek a donést ho do útulku
  • poslat peníze, které pokryjí náklady na krmivo a stelivo na jeden měsíc
  • poslat peníze na zdravotní výdaje pro některé kočičky

Strom splněných kočičích přání
Zdroj: ZDE



U každé kočičky se můžete dočíst o jejím příběhu - čím si prošla, jak se dostala do útulku, jak se jí daří + co má ráda a jaký by byl vhodný vánoční dárek, na který můžete přispět.

Musím se přiznat, že mi kolikrát ukápne slza, když si rozklikávám jednotlivé fotky a pročítám kočičí osudy. Vždycky si tak říkám, jaké má ten můj kočičí povaleč ale štěstí. A jelikož se blíží Vánoce, nejlepší dárek jaký vůbec můžu dát, je přispět na dobrou věc. V mém případě jsem si vybrala právě tuto akci. Kdo má ale radši třeba pejsky, nebo by chtěl prokázat dobrý skutek a přispět na děti, nebo celkově lidem, kteří peníze potřebují k lepšímu životu, ke vzdělání apod., myslím, že teď je ten správný čas. Kdy jindy než v době Vánoc udělat dobrý skutek? Člověka to zahřeje u srdce!

Pamatuji si, jak jsem loni vybírala kočičku, které bych dopřála hezkého kočičího Ježíška :-). Jmenovala se Karolínka a byla umístěna v útulku OS Kočky České Budějovice. Barvou podobná jako moje Carrie, která ale bohužel kvůli střetu s autem měla zlomenou přední tlapku. Pečlivě jsem na stránkách budějovického kočičího útulku sledovala informace, jak se jí daří. Dokonce si musela projít amputací, protože se nožička neléčila. I přesto si jí ale vyhlídla její nová rodina a já doufám, že se u nich má úžasně :-). 

Po skončení akce mi přišla na email fotka s textem:

Strom splněných kočičích přání

"Dobrý den,

rádi bychom vám poděkovali za pomoc kočkám v útulcích v rámci akce Strom splněných kočičích přání. Obdarovali jste kočku Karolínka z Budějovic.
Posíláme Vám fotografii Vámi obdarované kočky s dárkem a pokud nám zachováte přízeň těšíme se nashledanou na Velikonoce.
Pokud máte nějaké připomínky nebo nápady k našemu projektu, neváhejte a napište nám.

Děkujeme

Váš tým Kočičího přání
www.devet-zivotu.cz
Karolínka už se nemůže dočkat, až ochutná jednu ze svých oblíbených konzerv. Moc děkuje!"



Email mě nesmírně potěšil! Člověk aspoň vidí, že se ke kočičce její dárek opravdu dostal :-).

Nevím jak vy, ale já už si procházím stránky a vybírám si kočičku, které letos udělám radost. A co vy, půjdete do toho se mnou ;-)?

Tak šťastné a veselé, kočičí a chlupaté :-)!

Lady Allila

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vážím si jich ;-)